• (Android) Deep Town: Idle Mining Tycoon många resurshack

    ------------------------------------------
    ▶▶▶▶ Deep Town: Idle Mining Tycoon ANDROID ◀◀◀◀
    ------------------------------------------
    ▶▶▶▶ Deep Town: Idle Mining Tycoon IOS ◀◀◀◀
    ------------------------------------------
    ------------------------------------------
    ▞▞▞ många resurshack ▞▞▞
    ------------------------------------------
    ▞▞▞ Deep Town: Idle Mining Tycoon 2022 version ▞▞▞
    ------------------------------------------
    ------------------------------------------

    Deep Town: Idle Mining Tycoon Stratégiai játékok zlsc

    Jag hade två bots som samlade in, en byggnad. Jag ville starta ett annat byggnadsprojekt och fick "slutföra nuvarande uppgift att starta detta nya" och tryckte på 'ja'. Stoppade det en av insamlingsrobotarna att tilldela om? Nej, det tog 88 ädelstenar (en svår/dyr resurs att samla ihop) för att slutföra bygguppgiften. Det är lite BS. Och under månaden+ har jag spelat spelet som förmodligen inte var första gången det hände, bara första gången jag märkte det.

    Bra spel, men det tog mig månader att komma till asteroiderna. Mina annonser slutade fungera så jag tänkte att jag skulle spara tydliga data och sedan ladda försök igen. Återställningen var från efter bara en veckas spelande.. tldr: ladda inte ditt sparade spel och förvänta dig att det ska vara senaste spara

    Wohoo

    Roligt spel men jag vet inte vad jag gör egentligen

    Väldigt kul, det är många gånger jag slutar och ger det en chans igen men det är riktigt bra men jag tror att det inte är så många uppdateringar som vill ha till evenemang där det finns olika chefer som kommer att ge en speciell min och speciella föremål. Tack, jag kommer att bli nöjd med uppdateringarna

    Spelet är roligt, men efter ett tag tar det alldeles för lång tid att uppgradera dina besvärjelser på grund av den tid det tar att få resurser. Redigera - ja, det är förståeligt men samtidigt den tid det tar för saker att tillverka eller bygga. Jag tycker bara att recepten som behövs ska redigeras för att kunna förvärva dem eller kunna köpa dem med mynt via spelarklaner eller visitation.

    Deep Town: Idle Mining Tycoon Stratégiai játékok zlsc

    Spelet har fått en bra start. Men med långt spel blir det tråkigt. Processen att bygga prospekteringsanordningar och konvertera metaller blir också dyrare än varje tidigare gång, medan försäljningen av en vara är billig och inte kan köpas med den.

    Hemsk. Tyckte det inte alls var kul.

    Det här är ett av de bästa tomgångsspel jag någonsin spelat. Grafiken är utsökt, ljuden och musiken passar varje ögonblick. Regneffekt låter verkligen som i verkligheten, speciellt med hörlurar på. Och, det bästa av allt, det kommer inte att kräva timmar av spel varje dag. Några minuter är allt du behöver för att hålla platsen igång, och när det är dags att träffa de stora monstren kan du behöva 15-30 minuter. Bara perfekt, och om du har bra tålamod kommer du faktiskt att kunna spela spelet helt gratis

    Väldigt najs

    Det är ett block som får mig att fastna, det är det korrupta blocket som har 47k hälsa det fick mig att fastna i 10 dagar. Du borde ta bort de korrupta blocken tack

    Bra grafik och inte särskilt påträngande när det gäller att köpa saker, men det är också ganska formellt, och på något sätt är både tråkigt och överväldigande eftersom "actiondelen" av grävning inte är särskilt interaktiv eller utmanande, bara massor av knappmäskning, medan hela resurserna sidan blir väldigt komplicerad och involverad men är inte tillräckligt snabb för att vara intressant. Sidouppdragen är slumpmässiga och pushade snarare än valda.

    Spelet är väldigt beroendeframkallande, definitivt många nya och intressanta mekaniker, men blir väldigt mycket Pay-to-win ju längre du kommer. Det beror på att du behöver sällsynta föremål (som är svåra att få spela gratis) för avancerade byggnader och dessutom kostar varje byggnad eller uppgradering X timmar att slutföra (vilket kan hoppa över för ädelstenar, som naturligtvis kan köpas för riktiga pengar).

    Bra spel men kunde vara bättre om guilden faktiskt fungerade på min telefon, när jag försöker titta på guildmedlemmar genom att rulla ner så gör det ingenting och nästa tryck skickar mig tillbaka till menyn och en annan skickar mig tillbaka till spel, är det så spelet är?

    Vid den senaste uppdateringen, när allt behöver ingame-valuta för att uppgradera, blev det en enorm grind. Förstörde det roliga med detta spel

    Har spelat det här spelet i flera månader och har njutit av det men helt plötsligt kan jag inte se annonser för att få pengarna i burar och kan inte heller titta på annonser för de grundläggande lådorna. Samma sak händer med andra personer i guildet jag är med i & nu kan jag inte ens be om support via appen. Skulle vara 5 stjärnor men inte förrän problemet är löst. Redigera – har redan uppdaterat och kan fortfarande inte titta på annonser.


  • Commentaires

    Aucun commentaire pour le moment

    Suivre le flux RSS des commentaires


    Ajouter un commentaire

    Nom / Pseudo :

    E-mail (facultatif) :

    Site Web (facultatif) :

    Commentaire :